רונאלדו / עוד תואר לאוסף: רונאלדו הפך לכדורגלן הראשון שהרוויח ... - הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית:

רונאלדו / עוד תואר לאוסף: רונאלדו הפך לכדורגלן הראשון שהרוויח ... - הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית:. הפורטוגלי משתכר 35.4 מיליון יורו נטו לעונה (17 מיליון יורו נטו) ומדובר רק בשכר בסיס שעשוי לעלות עד סביבות 42 מיליון יורו ברוטו. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. מאז עבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ישראלים רבים הפסיקו להתעניין בבירת ספרד מדריד, שם שיחק רונאלדו עד לפני כמה חודשים, ונוסעים יחד עם ילדיהם לטורינו שבאיטליה. הטייס מעדכן את הנוסעים על ביקורו של כריסטיאנו רונאלדו בשדה התעופה שעל שמו.

הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק.

מדוע רונאלדו לא מתקעקע? | ישראל היום
מדוע רונאלדו לא מתקעקע? | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת.

משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2.

היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. רונאלדו יוצא לדרך נפרדת ממסי. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: זו שאלה שנפתחה זה מכבר בקרב אוהדי כדורגל ואוהדים של מועדונים ספרדית. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים. אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית:

כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: הטייס מעדכן את הנוסעים על ביקורו של כריסטיאנו רונאלדו בשדה התעופה שעל שמו. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט.

מסע הכיבושים של כריסטיאנו רונאלדו
מסע הכיבושים של כריסטיאנו רונאלדו from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא.

לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק.

הטייס מעדכן את הנוסעים על ביקורו של כריסטיאנו רונאלדו בשדה התעופה שעל שמו. איך הטייס גרם לכדורגלן להתרגש? רונאלדו יוצא לדרך נפרדת ממסי. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט.

רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. זו שאלה שנפתחה זה מכבר בקרב אוהדי כדורגל ואוהדים של מועדונים ספרדית. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת.

בדרך לפרמייר ליג? רונאלדו חיפש בלונדון בית ספר לבן שלו
בדרך לפרמייר ליג? רונאלדו חיפש בלונדון בית ספר לבן שלו from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. הפורטוגלי משתכר 35.4 מיליון יורו נטו לעונה (17 מיליון יורו נטו) ומדובר רק בשכר בסיס שעשוי לעלות עד סביבות 42 מיליון יורו ברוטו. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. המטרות האחרונות של כוכב פורטוגל ביורו. הטייס מעדכן את הנוסעים על ביקורו של כריסטיאנו רונאלדו בשדה התעופה שעל שמו.

כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו.

מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: המטרות האחרונות של כוכב פורטוגל ביורו. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים. אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook